sobota, 30 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

pozycjonowanie rybnik
Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz