niedziela, 3 sierpnia 2014

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Dzisiaj biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada taką ofertę - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.

Skąd ten boom? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc idea, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy z pomocą tego kanału promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w sieci. Jednak trzeba to robić dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby porządnych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo sporo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie stron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz