poniedziałek, 10 marca 2014

Rozładowane akumulatory w laptopach

Siema, bardzo dawno nic nie pisałem na blogu, najwyższy czas nadrobić zaległości. Zdarzyła mi się dzisiaj nie fajna sytuacja – bateria w moim laptopie zepsuła się. Kompletnie. Laptop nie podłączony do zasilacza wytrzymuje na naładowanej baterii maksymalnie 4 minuty. To skłoniło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Powszechnie wiadomo, iż wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się wyczerpie, należy wtedy taki sprzęt naładować. Po kilku latach (często 2-3) baterie zupełnie traci swoją pojemność. Można tego uniknąć na kilka sposobów. Wyciągnąć baterię zawsze, gdy jest już naładowana i pracować dalej na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest do połowy rozładowana, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Powyższe czynności przedłużą życie waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Cóż zrobić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Naprawa laptopów Rybnik - to całkiem niezłe Wpis inspirowany jest również Naprawa laptopów Rybnik Podobny temat również Naprawa laptopów Rybnik Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj Naprawa laptopów Rybnik - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz