piątek, 28 lutego 2014

Co zrobić by baterie się nie zepsuły?

Ave, dawno nie pisałem na tym blogu, pora nadrobić zaległości. Zdarzyła mi się dzisiaj denerwująca rzecz – bateria w moim laptopie zepsuła się. Kompletnie. Laptop nie podłączony do prądu wytrzymuje na naładowanej baterii maksymalnie minuty. To natchnęło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Powszechnie wiadomo, iż wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się rozładuje, należy wtedy taki sprzęt naładować. Po kilku latach (nie więcej niż 2-3) bateria zupełnie traci swoją pojemność. Można tego uniknąć na kilka sposobów. Wyciągnąć baterię zawsze, gdy jest już w pełni naładowana i pracować dalej na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest połowy pojemności, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Te czynności przedłużą pojemność waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Co uczynić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Na temat Naprawa laptopów Rybnik to też niezłe info Naprawa laptopów Rybnik - to całkiem niezłe Naprawa laptopów Rybnik też jest ciekawie opisany temat Na ten temat napisali także na Naprawa laptopów Rybnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz